Presentació
El Servei de Gestió Patrimonial té com a finalitat:
En matèria de Compres, s’encarrega de:
– Gestionar els processos de compres de béns i serveis d’interès comú i ús freqüent per la Comunitat Universitària, assignats per la Gerència de la Universitat.
– Servir d’òrgan de relació Universitat – proveïdors en l’execució i seguiment dels corresponents contractes d’adquisició de béns i/o serveis.
En matèria d’Inventari i Béns, realitza les funcions de:
– Gestió de l’Inventari dels béns i drets que integren el Patrimoni de la Universitat Miguel Hernández mitjançant els corresponents processos d’alta de béns, modificacions i baixa de béns.
– Actualització i comprovació periòdica de tots béns existents mitjançant els recomptes físics oportuns.
– Mantenir informats a tots els interessats responsables de les Unitats Orgàniques de la situació dels béns afectes a la seua unitat.
– Contribuir, amb les dades oportunes, al procés d’elaboració del Pressupost.
– Constituir una eina vàlida i eficaç per a la gestió econòmica i patrimonial de la Universitat.
Aquest text ha sigut traduït utilitzant un motor de traducció automàtica.